inancalmira Kızlar gece den beri bel ağrım var ara ara adet sancısı gibi sancılar giriyordu sabahladım sabahtan beri de büyük abdestim yapma isteği var ama yok sizce doğum başlangıcı mı 35 haftada yım
feamtrmea inancalmira sanmıyorum canım benimde öyle oluyo 36+1 im belim karnım kasıklarım hep ağrıyo😏
Busekrkmz inancalmira gerçek doğum sancısın da kasıklardan çok beliniz ağrır ve genel de deriniz etinizden kopuyormuş gibi hissedersiniz asla hafiflemez ve geçmez ağrı. Zaten gerçekten anlarsınız doğum sancısı olduğunu çünkü yaşamadığımız çekmediğimiz bir ağrı.
Annem42 Pek degil gibi canım oluyr o haftalarda. 38+1haftalgm bnmde oluyr gecen gece sddetli oldu hatta dogum sancılarm baslams ama daha var vakti dedi doktor