DefneninLiya Kızlar merhaba rahim filmi çekilmesi için adetin 3.günü gel demiyor demi herhangi bir gün olsa olur mu 🧡yardımcı olur musunuz herşeyi yaptık sorun yok doktor bir süre deneyin demişti. Olmayınca artık gideyim diyorum doktora
Mom433 DefneninLiya bugün adetim 4.günü 3 kere kürtaj oldum bende haftaya rahim filmine randevu aldım şişli echomara doktor söyledi docente gidiyorum tüp bebek bölümüne perinetolog da bakmadı bana iğneler le kaybediorm dynce ona gndrdi o da rahim filmi ve eşimde genetik istedi cmkk ben yaptrdim kendim herşeyi
Mom433 Nurmucize bizede adet bitimi oluyor dedi doktor valla önümüzdeki çarşamba çekilcem kurtajlardan adetim 3 gün de biter oldu
Canan_yilmaz Ben dün rahim filmi çektirdim. Adetim bitti doktora haber verdim ve adetim bitirdikten sonra 4 günü çektim. Öyle olması lazım diye biliyorum tamamen kanaması bitmiş olacak