Arkadaslae merhaba umarim dogum hikayemi yazmakta nasip olur. Biz esimle cocuk sahibi olmaya karar verdik. Denemeye basladik adetlerim ve yumurtlama gunlerim hep duzenlidir yine ovulasyon testleri ilede hep saglamasini yaptim ama bir ay iki ay bes ay yedi ay derken bir sene gebelik olmadi. Tabi bu surecte eşim de bende tum kontrollerden gectik ikimizde cok saglikliydik. Sorun yoktu. Doktor bana catlatma ignesi onerdi, uc kere onu kullandim uc ay ondan da sonuc alamadim. Dogal takviye kurler uyguladim. Sogan kuru incir kuru yaptim. Esime keciboynuzu pekmezi icirdim. En sonunda bir bucuk sene oldu gene tik yok:) herzaman istedim ama hep hayirlisi ile olsun dedim. Doktorum bana rahim filmi onerdi. Ve ben anestezi almadan rahim filmi cektirdim cok sukur kolaydi sonuclarim temiz cikti yinede film cekilirken verilen sivi nedeniyle gorulmeyen minik tikanikliklar varsa bile aciliyormus ve hamile kalma olasiligi artiyormus. Doktorum uc ay icinde gebelik olusabilir belki dedi. Ve ben filmden tam 3 ay sonra hamile kaldim. ❤️❤️🤲 adetime son iki gun kala gece 3’te kasik agrisi ile uyaninca ertesi gun hemen idrar testi yaptim ve cift çizgi sok oldum buzamana kadar hep tek cizgiydi bir bucuk senedir artik asilama olur herhalde derken beklemedigim anda hemde okdr duzenli yumurtlama gunune bakmadan iliski olmasina ragmen hamile kalmıştım. Sanirim kafayi rahat birakmaninda faydasi buyuk. Oyle ayaklari dikme, popo altina yastik koyma vs hicbirinide yapmiyordum artik😀 gercekten sorununuz yoksa zamani vardir allaha birakmak lazim cok sukur suan 8+3 tey. Mucizeme hala inanamiyorum. Ve en icten dileklerimle Rabbim isteyen herkeseeee ama herkese insallah tez zamanda nasip etsin diyorum🤲🤲