Ilksen Bizimde 35. haftamız sakin geçmişti bende ister istemez evham yaptım acaba bir sorun olur mu diye ama kontrolümüzde her şey normal çıkmıştı doktorumda olabileceğini söylemişti , o yüzden artık pek stres yapmamaya çalışıyorum ama hareketlerini de kontrol ediyorum mutlaka