Mom-2 hic kafaya takmayın. Hastalıgın ismi pes ekinovarus. Ben fizyoterapistim cok basit bir hastalık. Hic simdiden sıkımtılanmayın. Tedavi süreci cok kolay. Cok yakın bir arkadasımın bebegi de atlatıyor suan. alçıdan ciddi verim aldılar ayak nötral pozisyoma geldi.ameliyata gerek bile kalmayack gibi. bunu hic kafanıza takmayın büyüyümce fln hic sekel kalmaz asla anlaşılmaz dısardan. manken bile olur😁saglıkla alım kucagınıza insallah kimselere de anlatmayın toplumda cahil cok. Bu kadar küçük meseleleri bile yanlıs anlarlar canınız sıkılır. Anne baba olarak duyun, dogana kadar unutun. Dogduktan 1 hafta somra iyibir ortopediste götürün. bu alanda calısan biri olmasına dikkat edin. Doktorlar sitesinden girin. Baktıgınız ortopedistin ilgi alanında pes ekinovarus, pes equinovarus yazar.