Arkadaşlar ikinci gebeliğimi yaşıyorum bir oğlum var nasipse bir de kızım olacak 34 haftanın içindeyiz şuan ve iki gebeliğimde de idrar yolu enfeksiyonum oluyor tahlil yaptırdım baya yüksek çıktı enfeksiyon değerleri, doktor serozil 500 mg tablet kullanabilirsin dedi, kullanan var mı aranızda bu ilacı yada hamilelikte antibiyotik kullanımı zarar verir mi yan etkisi var mı?