Kızlar 21 haftamız birmek üzere 52.5 kilo ile başladık bu yola suan 56 kiloyum, gebelikte zaten ideal kilo ile başlamadım boyum 154, normalde hep 48 kiloydum ama pandemiden dolayı evde yatmaktan 52 kiloya cıktım 🤣🤣 neysee suan işim oturarak hep masa başı ve hareketim yok eve gidiyorum yemek 8.de anca yiyebiliyoruz sonra zaten buşasık ev derken en geç 11de uyuyorum yorgunluktan yani iştahımd aaçık daha fazla kilo alcam diye korkuyorum, siz spor olarak evde neler yapıyosunuz? Ve yemek olarak nelere dikkat ediuosunuz. Ben iştahı acık bir insanım yani bulantım kusmam ilk 3 ay olmustu zaten ı aydada 1-2 kilo vermistim ama ne olduysa son bir bir bucuk ayda oldu bir iştah artışı anlatamam 🤷🏻♀️😱 yaptığınız spor ve beslenme duzeninizi benimle paylasabilirmisiniz