UmayAsya Melekra ben 12.haftamda öğrenmek istemiştim ama daha yeni oluşmaya başladığını söylemişti doktorum 13 de tahmin yapıldı 15.haftada netleşti
Babymmm Melekra sakin şampiyonalar 😍 belli olmaz 11 12 13 de 14 de bile net değil diyo doktorlar Ama bazı doktorlar kemikten bile anlayabiliyorlarmış inşallah sağlıkla kavuşalım hepimiz hayırlı cumalar herkese
UmayAsya ZehraMelek bana kıza benziyor demişti hem ikili tarama için gittigim doktor hemde kendi doktorum sonrasında doktor degistirdim kesin olarak kiz dedi şuan 16+5 olduk 🥰
Almilaaa 14.haftamda direkt cinsiyetini söyledi doktorum. Öncesinde sorduğumda tek tahminimiz %50 kız %50 erkek demişti😂😂
haziranin25i Melekra ben 13 haftamda öğrendim ama genelde doktorlar emin olma süresi 16.hafta yazıyor İnternette 💕
asiltosumm35 Melekra olmaz canim. Yani ben 12+3de gitmistim doktora cok israr ettim buyuk olasilik erkek dedi ama 14. Den sonra net belli oliyor