Nur20 Sevgili Güzel Annişlerim 35+3 olduk biz bugün acaba saçımı boyasam bı sıkıntı olur mu bir bilginiz var mı beni aydınlatırsanız çok sevinirim ❤️😍😘
ecembugra53 Nur20 bende 37. Haftalığım sacımı boyatmak istiyorum ama boyatmadım doğsun öyle boyatıcam bende
isimsizbebek Nur20 bennde son haftalarda boyatmistim kuaförde. Ocak ayiydi hatta. Kuaför organik boya ile boyamisti. Adı loreal inoa
isimsizbebek Nur20 ben sonradan ınternetten aldım. Üç ay önce falandı kendim evde boyadım, virüsten dolayı kuaföre gitmek istemedim. Yalnız bu boya ve oksidasyon olarak ayrı satılıyor bilginiz olsun