Gd1992 Merhaba bu seti alıp almamak arasında ben de çok kararsız kaldım fiyat olarak gerçekten pahalı değer mi diye düşündüm. Ve denemek amaçlı sadece vücut losyonunu aldım. Şimdilik gayet memnunum ve 10 aydır kullanıyorum neredeyse öyle hemen bitmiyor zaten. Her bebeğin bünyesi en kaliteli olsa bile kabullenmeyebiliyor bence sizde küçük bir boyut alın memnun kalırsanız o şekilde bunu alın 😊