Ben 26+4 günlük gebeyim Bugün doktora gittim bebegin kafası aşağıda dedi ama korkulacak birşey yok dedi bebek sürekli harketli olduğu için döner dedi ilk gebeliğim ve erken dogum riskim serklajim var o yüzden korkuyorum.Bu arada bebeğinin kız kilosu 1 kg boyu 35 cm normal mi ?