SM00 hergn ağlıyorum ! hergün kusuyorum ! mutfağa banyoya giremiyorum ! su bile içemiyorum bırak yemek yemeyi ! bi kızım var 2 ye gidiyor ilgilenemiyorum 😫 7+5 im ve 6 haftadan beri böleyim . . hangisi iyi senin belirtisiz geçirmen mi benim gbi olman mı 😫 kusmaktan vücudum ağrıo . kokulardan nefret ediyorum ! ve hergün muhakkak ağlıyorum ! 😫 geçmicek gibi ..keşke belirtisiz geçirsem bende 😫bi sabah bulantısız uyansam mutfağıma girip kızımla kahvaltı hazırlayıp yiyebildem diyr uyuyom her gece 😫😥 zor geçicek mi bilmiyorum 😫😫😫😫😫😫