Kızlar 3 aylık hamileyim ne mide bulantım var ne bişeyim var çok şükür ama hiç iştahım yok yemek hiç yiyemiyorum yesem bile azıcık yemek yiyip sofradan kalkıyorum sadece meyve ile besleniyorum 🤷♀️nasıl bir yöntem izleyebilirim iştah açmak için bana yardımcı olacak birileri çıkarmı 😕