Nehirr88k Benim gibi hisseden varmı özellikle iki akşamdır yattığımda resmen alta vuruyo korkuyorum ister istemez bu durum normal mi ??
Ervahsen Nehirr88k ayni hafta ayni gundeyiz canim🙈 normal büyüdükçe yukari cikacaklar simdi daha minicikler☺️
Mehtapakgl Nehirr88k kuzum bazen o kadar aşağıdan kılıftılar gelşyor ki 😁 aha diyorum ayağı çıkacak alttan. Sonra bakıyorum taaaa yukarda. Sağda solda. 😁 keşif yapıyor annesi. Kanaman yoksa ağrı sızı yoksa bana nornal geliyor. Çok düşünüp kafamı hiiiiççççç bulandırmıyorum😁
Af_dmr Nehirr88k 23 haftaligim 1 aydır ara ara inip vurup tekmeleyip geri yukarı çıkıyor kendince oyun oynuyor sanırım😂 bazen wc ye bile koşarak gidiyorum öyle bir kuvvetli vuruyor.
Prensesannesiesma Nehirr88k aynı durumları ben de yaşadım canım hatta defalarca post açtım çok normal aşağı da olması şuan 36+5 deyim hep yukarıda şimdi de ayaklarıno göğsümün tam altın da hissediyorum
Moomyy Bende aşağıda hissediyorum doktor normal dedi ilk çocuk olunca tecrübesizliğin verdiği bı korku oluyor tabii😍😍
Nehirr88k Mehtapakgl Ayni canm bnde öyle 😅😅 fazlada sorun etmemek lazım tabi cok skür onun disinda bi sorunumuz yok Allah hepimize sagsaglim evlatlarini kucagina almayi nasip etsin 🤲
Nehirr88k Prensesannesiesma sonraki sürecte yavas yavas cıkıyo sanırım bebisler 🥰 bu arada ne güzel canm sen bitirmissin Rabbim sagsaglim kucagina almayi nasip etsin yavrunu 🤗
Oznur-08 Ben de 21+3 üm ben de en baştan beri sol kasığımdan az yukarıda hissediyorum bebeğimi. Sağ tarafta ortalarda hiç oynama hissetmedim normal mi acaba bu durum yardımcı olursanız çok sevinirim
Busegul35 24 Haftalıgız ara ara vuruo alta ama ufaktan cıkıo yukarı o haftalar bende aynıydım cıkıcak gıbıydı resmen
Zeynep_cagdas Nehirr88k canım pozisyonu yüzünden oluyor benimki baş aşağı duruyordu ve tekmelerini baya yukarıda hissediyordum. şimdi 1 hafta olacak sanki rahmimi tekmeliyor kesin döndü ve makat geliş oldu. Endişe etme canım. Ben de 24teyim daha çok pozisyon değiştirip tekmeler bunlar 😂😂
Nehirr88k Zeynep_cagdas Aynen canm bnimki en son gittigim randevuda tersti yukardan hissediyodum oyüzden dediğin gibi döndüyse demekki ondan asagidan hissediyorum 😊