BabyThalia Mide yanması , reflü sıkıntıları dışında stabil gibiyiz☺️Çok da bir şey kalmadı artık🙏🏻Sizde durumlar nasıl?
ecembugra53 BabyThalia biz de durumlar SON 19😊❤️ Belki daha erken Pazartesi belli olıcak hayırlısıyla 😊😍 saglıkla gelsinler minnoşlar Rabbim bizi tek avaz da kurtarsın inş 🥰😊
gzddgll BabyThalia son 45 mide yanması dışında birde rahat hareket edememe bar geceleri dönemiyorum yattığım yerde kalıyorum ağırlaştım sanırım iyice 🙈
Prenses58 BabyThalia son 38 benimde kasılmalarım başladı çok toplanıyo dün doktordaydım nst ye bağlandık şükür sancım çıkmadı doktor yalancı sancılar bunlar merak etme normal dedi şükür doğum pozisyonunu almış normal doğum dedi doktor inşallah🤲
turansmom1 BabyThalia bizde son 20 diyelim o halde🤭 artık gelsin istiyorumm ağrılı ve sizılı günlerim geçmeli benceee🌸
BabyThalia Yesilimmm mide yanması beni de zorluyor , bazen 3 yudum süt bazen soda bastırmaya çalışıyorum😌