2artiikizannesi sağol canım ☺️ Ama dün doktor kafamı karıştırdı çok şükür gelişiminde falan hiçbir sıkıntı yok kafasının orda siyah bir şey görüyorum dedi parlaklık gibi sonra ultrasonografiye gönderdi o doktor bir şey demedi doktorunuz size açıklamayı yapar dedi doktorumda alt sınırda büyümezse sıkıntı yok dedi. Bi ay öncesinde ise detaylıya girdiğimde hiçbir şey çıkmadı çok şükür dün böyle bir şey duyunca şok oldum. Doktorum bazıları Doğumdan sonra da geçebiliyor dedi bazıları bi kaç hafta sonra kendiliğinden geçiyor dedi 🥺 inşallah geçer ya dua edin lütfen🤲🏻🤲🏻