Handece Son günler gelip giden Yok . İnsan 9 ay tahammül ediyor son günler geçmiyor. Artık sağlıkla gelsin istiyorum . Ne nişan geldi ne sancı var sinirlerim bozuldu iyice 😔
ecembugra53 Handece insan son zamanlarda öyle oluyor canım İnan bende aynı belirtiler vR bebek gelemeye niyeti Yok 😂😂
Asi123 Handece benimde son 4 yalancı sancılardan baska hiçbir belirti yok napcaz bilmiyorum doktor 41.hafta suni sancı ile baslarız dedi
cagla24 Handece 40+0 olduk biz bugün 1 haftadır yalancı sancılarım vardı sabaha karşı nişanım geldi dün kontrolde de doktorum başıyla çok baskı yapıyor doğumu başlatmaya hazırlanıyor demişti sabah uyandığımdan beri belim ağrıyor ama henüz kasılma vs yok
askimm54 40+4 bende hafif karin agrisi disinda hicbise yok beklicez 22 sine kadar 😏 gelmesse suni vercekler 😭
Handece ecembugra53 sizde de öyle mi ? Duşa girdiğimde sanki yukarıya çıkmaya çalışıyor. Deli olucam dalga geçiyor benimle minik sıpa🤭😄
ecembugra53 Handece canım benim ki de aynı 😂😂 kasılıyor hersey yapıyor geliyor diyorum bi an da hersey kayboluyor 😂😂 cok yaramaz oyun yapıyor bizim ki de 😂😂