Kizlar ben 10+6 haftalik hamileyim dün geceden benden kahve rengi camurumsu akinti geldi..ama agrim falan yoktu.doktora gitdim ultrasonda bakti problem yok dedi ilac falana ihtiyac yok dedi...ben yurtdisinda yasiyorum burda ilac falan pek vermiyorlar..sizce ne yapmaliyim kendiliyinden gecer mi?