Merhabalar Arkadaşlar ☺️24+6 (25.hafta) da yaptırdım. Yaptırana kadar ne hikayeler,ne forumlar gezdim durdum.Ama korkulacak hiiiiiç bir şey yokmuş. Doktorum benden 75g istemişti. İlk olarak aç (su bile içmeden gitmiştim) kan verdim ve geldik o kutu kola şeklindeki şeyi içmeye. Bir yudum aldım baktım gayet güzel , asitli ve bildiğimiz gazoz tadında aşırı bir şeker tadı da gelmiyordu. Hızlı hızlı içtim. Bir tane daha olsa içerdim😅. 2. Kanı içtikten bir saat sonra verdim. Ve 3. Kanı da ondan bir saat sonra. Kan verme serüveni 75g için toplam 3 saatti. Beklemek biraz sıkıcı ama geçiyor. Sonuçları bugün öğrendim çok şükür normal her şey 😍
Eğer yükleme yaptıracak kişiler varsa lütfen korkmayın🙏🏼 Mideniz bulanırsa hemen kan verdiğiniz kişiye söyleyin. İçtiğimiz şeyin tadı da çok güzel hem😅
Güzel sağlıklı gebeliklerimiz olsun amin 🤲🏻