Gamze_nur Son trimesterda daha çok yükseldiğini duymuştum. Kafana çok fazla takma, taktıkça, stres yaptıkça daha çok yükseliyor. Bir başlıkta 400′ü görüp, bebeğini sağlıkla kucağına alanları okumuştum. Sıkıntı yapma. 😊 Doktor belki insülin verir ya da bir sıkıntı görmeyip diyete devam et diyebilir. Kaç çıkıyor değerlerin merak ettim?