Kbrklnc insallah bende aldım hayıt otu , adetten sonra baslayacam . Hem normal otunu aldım hemde çekilmiş halini . Çekilmiş halini bal ile karıştırıp macun gibi yendiğini gördüm . Ovulasyon testi alacam . Bu ayda doktorla yumurta takibi yaptık degerlendirdik . Temmuzda catlatma ignesi kullandm olmadi . Sizde bu tarZ şeyler deneyebilirsiniz tam yumurtlamayi değerlendirin