Merhaba kızlar Doğuma 13 günüm var sezaryan olucak tüp bebek olduğu için bebeğim acayip hareketli hep böyleydi ama bu aralar biraz daha fazla sağ karında toplanıyor bişeylerini sokup çıkartıyor acayip agrım oluyo Batıyo gibi geliyo bana göğsümün altında bi agrı belimde sırtımda agrı batma hissi ve hiç uyuyamıyorum bu agrılar yüzünden 1 saat uyuyorum tekrar kalkıyorum buçuk buçuk uyuyorum ve agrılarım çok oluyo aynı durumu yaşan varmı acaba sizler ne yapıyorsunuz bu durumda 🤦🏻♀️