Merhaba sevgili gebeler! 40 haftami doldurdum ama bebisin hic cikasi yok gibi 😔 1 hafta daha bekleyecegim. Uzatmaları oynamak sanirim en zor olani. Her turlu senaryo aklima gelmisti ama bunu düsünmüyordum. Cevremde ve ailemde hep zamaninda dogum oldugu icin. Geleneksel yontemlerin hepsini yapiyorum. Dua edin de gelsin saglikla oglum.