DorukCan Kızlar 8 haftalığım şimdi yataktan kalktım yürüyemiyorum , rahmime bir şey batıyor gibi canım acıyor iki büklüm kaldım lütfen bu neden olur söyleyin yürüyemiyorum resmen
Cicilibicili DorukCan canım adet ağrısına benzer ağrılar ve hafif batmalar oluyor bu haftalarda ama bu kadar şiddetliyse normal değil. Hemen bi doktora git.
Bsmlh DorukCan merhaba yataktan sağdan sola ani dönüşler birden kalkmalar yapmayın bende de oluyor rahım büyüdüğü ve ağırlığı arttığı için bu haftalarda olabılecegını soyledı drum hatta ayaklarını yukarı kaldır sırt üstü uzan geçmezse doktora git mutlaka
Circassian1 Ilk haftalarda kasık bölgelerinde bu tarz bıçak saplaniyor gibi agrilar oluyor. Hatta bir sure adet sancisi gibi sancilar da olabiliyor.
DorukCan Circassian1 öyle oluyordu ama şu an kasıklarımda değil özel bölgede alttan yukarıya bıçak saplanıyor sanki ve yürüdükçe oluyor
Circassian1 Eger hala devam ediyorsa doktorunu aramalisin. Ya da hastaneye gidebilirsin. Ama telaslanma. Gecmis olsun.