Cicilibicili 28+5 ten selam kızlarrrr.☺️ Nasılsa daha çokkkk var ya alırım diyip bu haftaya varmış bulunmaktayım🙈 Kış bebeği bekleyen anneleri şöyleee bir piste alalım. Kimler ne aldı, ne alacak? Bollllll tavsiyeli bi post olsun hepimiz için 🥰😘
Seval22 Cicilibicili 28. Haftadan selamlar galiba tüm alışverişim bitti 1 2 birşey kaldı bunlarda aldıklarımın listesi😊
MehZey Cicilibicili 27+3 olduk bizde 😍 Evim odun sobası ile ısınıyor 1 takım onlu 4 takım beşli 2 takım pijama üst 1 tulum Bol bol çorap 6 zibin 2 hafif kalın üst Külotlu çorap bulursam alacağım Anneannemiz battaniye ördü 1 nohut battaniye 1 penye battaniyemiz daha var Bime gelen ufak patiklerden aldım geçen 🙈 Eksik olur mu bilmiyorum ama tamamlamaya çalışıyoruz (Bunlar bizim kışlığımız olucak) Tabi ben kundaklamayı düşünüyorum ilk 1.5, 2 ay üşütmez insaAllah bu şekilde 😊
91ARIN91ASK Cicilibicili Şubat bebeği benim baya şey aldım ben battaniye hem aldım hem ördüm hem diktik küvet seti vs bile aldım 23+2’yim hediye gelen de çok oldu
yagizefeninannesi Seval22 burun aspiratörü içn serum fizyolojik de almanızı öneririm bana da çok önerdiler alışveriş görürken dün aldım, eczaneden bulabilirsiniz
Seval22 Cicilibicili iyikide bitmiş yıkayıp ütülemeye başladım yavaştan sırt bel ayak ağrım var çok birde çalışan biriyim yavaştan ev temizliğine başlıcam anca yetişir şimdiden büyüyor gözümde
Cicilibicili Seval22 valla ayakta alkışlıyorum seni. Ben fazla rahat davrandım galiba. 2-3 parça kıyafet var elimde başka da bişey yok. Yetiştiririm ben de inşallah ya
Duru999 Cicilibicili masAllah olsun sizin o var bizde hicbisey yok😃 kocam bebek dogunca ciplakmi kalicak biseyler alalim diyor ben hala var yaa diyip duruyorum😄 bu arada bizde 28+6
Cicilibicili Tugce1803 ayyy ben de bitmek üzere der miyim bi gün acaba 🙈 senin bu listeni açtığın postta görmüştüm ss almıştım. Çok faydalı bi liste olmuş eline sağlık canım.
Cilek_21 Tugce1803 sadece yeni doğan takımları mı aldın hani 0 3 ay olan sonra kaç aylık grup alınıyor bilgi verir misiniz 🥰🤩
Cicilibicili MehZey gayet güzel başlamışsın canım. Eksik mutlaka çıkıyor da işte en önemlisi en temel gereklilerden bi an önce alıp alıp koymak
19231923 MehZey canım külotlu çorap giydirmeyin diyorlar genel de yeni doğanlara patikli don daha iyi tabi sen bilirsin yinede içinde rahat edemeyebilir☺️
Sadeceduygu Cicilibicili üzülmeyin ben de 30 haftalığım 2 tane tulumu bir 5 Li bir 3 lü takımı var sadece 😀
ipekipek Son 89 :)) Bende hemen hemen bitirdim sayılır 4 5 parça kaldı sadece :) kalın dışarıya çıkmak için tulum reflu yatağı vs gibi geri kalanı hazir :))
MehZey Cicilibicili aynen öyle aslında aldığım çok şey var sadece 0-3 1-3 ay arası için yazdım banyo ve bakım seti karyolası nevresimleri örme hırkalar yelekler pantolonlar herşey ayarlandı şükür bı eksiğimiz arabamız ve 3-6 ay ve 6-9 ay kıyafetleri kaldi 🥰
ipekipek Cicilibicili haha geç kalmadın kalmadın, biz çok aceleci davranıyoruz birazda bakma. Şimdi başlarsan biter zaten bir kaç haftaya 😍
Derya933 Cicilibicili üzülme 😁 31+6 olarak birkaç tulum almak dışında başlamadım 👀 başlayacağım inşallah 🤪
Girlpowerbabe Cicilibicili biraz geç kalmışsın ne yalan söyleyim🤣 ben 27. Haftadayım benim de her şeyim hazır fazlasıyla(trençkotuna kadar)🤣 bundan sonra hem havalar soğuyacak hem ağırlaşmaya başladım eskiye oranla çok çabuk yoruluyorum bence en kısa sürede başlamalısın😁
Cicilibicili 91ARIN91ASK benimki aralık sonu ocak başı doğcak inşallah. Senin benden daha çok şeyin var şuan ☺️🙈
toprakumsal MehZey Bende çok ördürmüştüm küçük küçük ama inanın ilk 2 ay giyemiyor yaki ben giydirmedim yada bilmiyorum penye yelek daha iyi oluyor diye düşünüyorum yinede siz bilirsiniz tabi
aysenurksgl Cicilibicili canım benim de ocak gözüküyor 25+3 su an bende sadece 2takım 5li hastane çıkışı aldım bir de battaniye daha başka hicbir şey almadim neyi bekliyorum anlamadım😂😂
91ARIN91ASK Cicilibicili ben öğrendiğim günden başladım canım bi hevesle şanslı galiba bizimki hep indirimlerden aldım valla bezimiz bile hazır Allah sağlıkla gelmelerini nasip etsin
Cicilibicili ipekipek ayy inşallah ya. Bakalım ben de başladım. İnsan istiyor ki elinin altında olsun bir an önce.
yagizefeninannesi Seval22 tamam ozaman 🙏 ben listede görmeyince bi söylim dedim bilginiz olsun diye 😊
MehZey Cicilibicili bitti sayılır demek istiyorum 😂😂 ama her çıkışımda mutlaka yine bebeğe ait poşetlerle eve dönüyorum bitiremiyoruummmm 🥴