Fevkalbeser Merhaba bayanlar 🌸 3.ayımdayım ve hala doktor-hastane seçemedim çok kararsız kaldım bu konuda. Yenibosnadaki Nisa hastanesine giden var mı aranızda? Memnun kalan, kalmayan varsa lütfen yardımcı olsun. Şimdiden teşekkürler 💕🤰🏻
deletedmom255 Fevkalbeser 23 yaşındayım şuan hamileyim ankarada yaşıyorum. Nisa hastanesinde doğdum artı iki kardeşimide orada doğum yaptı annem en son 2009 da 😇 her zaman memnun kalmıştır istanbulda olsam hiç düşünmeden giderim.
Fevkalbeser NaimeYilmaz benim bir yakınımda Muhabbet hanıma gitmiş memnun kalmış ☺ Derya hanıma randevu bulursam gideceğim teşekkürler☺
Kbrazcan NaimeYilmaz canım ücretleride yazar mısın sana zahmet hem muayene hemde doğum ücretleri normal sezeryan
Fevkalbeser feyzosvemercimek sanırım tüm doktorları iyi çünkü herkes başka doktor ismi veriyor ve memnun kaldığını belirtiyor 🙈
Fevkalbeser feyzosvemercimek yakın olması dahada avantaj tabi benim yakın değil ama doktor iyi olsunda gelinir gidilir elbet ☺
NaimeYilmaz Kbrazcan 85 muayne ama diğer binadaki doktorlar 55 tl. Sanırım renklı ultrason cıhazı oldugu ıcın 85tl bılemıyorum 1150normal 1950 sezeryan
Fevkalbeser deletedmom255 oo baya eski bir hastaneymiş ☺ Yarın gidicem inşallah bakalım nasıl geçicek 🤰🏻
deletedmom255 Fevkalbeser kesinlikle memnun kalacağınıza eminim keşke bende ankarada gözüm kapalı gidebileceğim bi hastane bulsaydım...