Kızlar dün adet olmam gerekiyordu olmadım, bundan 6 gün önce lekelenme yaşamıştım peçeteye pembe kan gelmişti ama gün içerisinde kesilmişti yerleşmedir heralde diye düşündüm, bugünde uyandığımdan beri cok fazla bel ağrım var adet olucağım zamanda olurdu ama bu biraz daha fazla acaba hamileyken ilk zamanlar daha mı fazla bel ağrısı oluyor yada adet mi olucam😏