Duyguork 7.ayın içindeyim şiddetli bel ağrım var eğilip doğrulamıyorum benim gibi olan var mı dün gece hafiften kaşık ağrısı da başladı
Ebrugur2019 Duyguork benimde 2 3 gündür başladı bel ağrım aynen eğilip kalkınca kopuyor resmen artık yattığım yerden de zor kalkar oldum 7.ayımdayım bende
Tugcergiden Duyguork canm.ben daha 5.ayimdaym ama kaşık ağrılarım bel ağrılarım çok şiddetli dokttorum bebeğin pozisyon undan birde rahim genişlediği için dedi
Deletedmom423 Canım o cok normal kuzenımde de aynısı olmustu bende smdı ılk haftalarım kıvrandırıcı kasık agrılarım var 🤦🏼♀️
Duyguork @Tugcergiden bel ağrın nasıl benim damar sıkışması gibi ani harekette uzanıp oturup kalkarken çok fena nasıl geçecek ya
Tugcergiden Duyguork ben mesela mutfak tezgahında biraz isim uzasın bulaşık yemek filan iki kat oluyorum belim inanilmaz ağrıyor kambur gibi yuruyemiyorum o an uzanıyorum hemen