Merhaba hanımlar bu ayın 6 sında benim adet tarihimdi oldu.da düzenli de olurum her ay
Ama adetim başladığından beri devam eden lekelenme vardı bu güne kadar hala var bende şüphelendim yani ilk defa böyle oldum 4 ay önce kürtaj oldum ve hiç böyle bişey yaşamadım dün akşam test yaptım pozitifti kan da verdim hastaneden değeri 23 çıktı ve benim kanamam var korkuyorum