Kızlar bebeğime mama yapmıştım yemedi agzı değdi bir iki aldı bıraktı. Sonra yanına uzanmıştım birazdan vereyim diye uyuya kalmışım uyku sersemliği kalkınca mamayı verdim. Saat sonra aklına geldi. 1 saat 25 dakika falan gecmiş galiba onuda alarm kurmuştum oyle hesapladım. Tam hatırlamadım da. Bir sorun olur mu. Mamayı aldıktan sonra kustu. Sürekli kusuyor zaten ama bukez burnundan geldi korktum 😔