Rabiakyz 29.haftalik hamişler toplanıp miniklerimizin tekmelerini nerelerde hissediyoruz bakalım 🙃 Benim kasığımda baya assagida hissediyorum böyle hissedip doktora giden oldu mu hiç aranızda
61Aysen Rabiakyz Genelde aşşalrda dha cok hissediyorm ama gezinirken her tatafa gidiyo 29+0 oldk bz yenia dim attik 29 a
Duru999 Rabiakyz Merhaba. Allahin izniyle yarin 29 olucam. Ama ben 28+2 den beri bebeyi baya baya asagida hiss etdim. Cok korkdum ve canim aciyordu. Firlayip cikicakmis gibi oluyordu. Dr gitdim makat gelisi vee poposu baya asagida dedi. Kendini cok yorma yat dinlen fln dedi. Cok haraketli doner merak etme dedi. Allaha sukur dun ve bu gun artik oramda hiss etmiyorum resmen gosume yakin bi yerler sis oldu. Donduyu hiss ediyorum. Cunku masAllah olsun baya haraketli ve surekli pozisyon degisdiriyor. Eyer sizde varsa boyle bisey dr gorunun rahim agzida olcuyor boyle olunca. Gerekeni dr soyluyor. Dr gorunmekde fayda var
Nesse86 Rabiakyz Bütüb karnimda gezior mideye yakin bölgede bosluklarin yani sag taraf orda ne var bilmem hep sisiyor 😃 kasiklara baski yapior hemde 2 aydan beri o normal korkmaniza gerek yok mesaneye basior lavaboya gidiom bisey yok.Cok aktiv masallah 😃
ikibebelianne Rabiakyz benımde. 29 da aşagılardaydı tekmesı canım doktor kontrolunde makat gelısli dedı yanı ters oldugu için ayakları aşagıda tekmelıyordu ıkı hafta içinde döndü dogum pozısyonunu aldı şimdide midemde kaburgalarımda tekmeler☺️☺️
61Aysen Rabiakyz saymıyorum ki canm uzandigm zaman surekli hareketli tekmeliyo veya geziyo gobegim dalganiyo ole sagdn sola asagidn yiakri yer begenmiyo herlde😂hatta bazen ayaktaykn bile karnimda sanki bişy sıkısıyomş gbi hissediyorm. Bugn durgun birz temzlk faln yaptm yoruldm ondn galiba
Fatma3447 29+ 5 hareketli çok şükür ve çok takip etmeye çalışıyorum bazen atsa bile farkedemiyorum eğer hareket halindeysem
ikizkelebeklerim06 Dünyanın en güzel duygusu gerçekten sağlı sollu tekmeler 🥰 28+5 deyim ben de Bazen göbek çevresi bazen kasıklarda hissediyorum .
Rabiakyz ikibebelianne bekleyip beklememek te kararsızım zaten elhamli bir insanım birde normal mi bilmiyorum her an çıkacakmis gbi hissediyorum