Leyli0556 normal canım aynılarını yaşadım destekle kalkıyordum kalktığımda öne eğik yürüyordum sanki karnım benim değildi ayakta kalınca oturacak yer arıyordum uzun süre ne tek ne de bebeğimle ayakta duramıyordum, kuş kadar bebek bana 100 kilo geliyordu o derece, 40 ına kalmadan toparlanacaksın merak etme🥰 ben her gün ama her gün duş aldım tavsiye ediyorum. dikişim sızlamıyor ama alt karın bölgem ağrıyor dokununca acıyor zamanla oraya uyuşukluk hissi gelecekmiş sezaryen olan tanıdıklarım öyle söylüyor mesela kayınvalidem en son 20 sene önce doğum yapmış orası uyuşuk hala da sızlıyor diyor, bu arada ben doğum yapalı 3 ay oldu