Arkadaşlar 34+6 günlük hamileyim ikinci gebeliğim ve birinciyi hatırlamıyorum bugün sol kaburgamda aşırı ağrı var zaman zaman sol kasığımda da özellikle ayağa kalkınca oluyor normal mi? Hiç geçmedi sabahtan beri bebeğin ayakları sağ tarafımda,kafası sol taraftan kasığıma doğru inmişti en son muayenede yani Doğum pozisyonunu almıştı...Benim durumum da olan varmı? Geçiyormu bu ağrı yada normal mi