turansmom1 azra42 sola yatmak sağliklı diyorlar ama nefes alamıyorum o tarafa yatınca ne tarafa rahatsam o tarafa yatiyorum
Rmeysa_1661 azra42 20 haftadan sonra sırt ve yüz üstü yatmak yasak bu durumda bebeklere yeterli oksijen gitmediği için plesanta da kanamalar olabiliyormuş. En doğalı sol çünkü kalbimiz solda olduğu için daha fazla kan akışı oluşuyor böylelikle bebeğe daha fazla oksijen sağlanmış oluyor ama sağa yatan annelerde var 🤗
1PrensAnnesi azra42 23 haftalığım hala ağız üstü uyuyorum başka türlü dalamıyorum allah büyük ilk bebeğimde de 30 haftadan sonra yatamamış düzeltmiştim sola yatıodm hep
Ceysem4545 azra42 hamile kalmadan önce yüzüstü ve soluma yatmada n uyuyamazdım hamilelikte de sola yatamıyorum gerçi artık uyuyamıyorum da🤣
Besna47 Kızlar ben 27. Haftadayım ve ne yapıyorsam yapayım hep yüz üstü yatıyorum çünkü öyle rahatım ama zararlı olduğunu biliyorum fakat her uyandığımda bakıyorum ki yüz üstü pozisyonundayım bu halim ne olacak bende bilemiyorum 🤷♀️
heyecanlibiranne_ Ben hep sağıma yatıyorum önce. Forumda falan takılıyorum, okuyorum, yazıyorum. En son uyuyacağım zaman soluma dönüyorum 😊