1PrensAnnesi Mrve233 bu iki modelden üstteki fakat camlı model almamanızı öneririm evet gayet şık fakat bebek odası adı üzerinde oyun oynama çağı geldiğinde minicik bi oyuncak o camı komple aşağı indirir
seydaau Canım camlı almasan mı bende beğendim camlı model kafam karışık oyuncağı fırlatır kırılır üzerine saçılır diye korkuyorum biraz
Elif_18 seydaau Evet camlı modeller riskli. Ben düz camsız sade aldım. Camlılar içi boşken çok güzel görünüyor fakat kıyafet asınca perdesinin arkasından kıyafetin görünmesi pek hoş olmuyor açıkçası. Görüntü bakımından karışık oluyor biraz. 😊
Esra6127 seydaau bende aynı takımdan algım ama cam değil onlar bebek ve çocuk odalarında elastik yumuşak bi meteryal cam gibi ama görünüşü ☺️
Besna47 Tabi ki üstekki ba-yıl-dımmm country mobilyalara aşığım zaten alırsanızda pişman olmazsınız çok kullanışlı bende almayı düşünüyorum zaten 😍😍
MucizeM_5 Alttaki daha güzel bemce ama grileri yakından kötü görünüyormu bilmem ama beşiği falan daha modern 🤗
Cennetulmeva Camları söktürüp cam görünümlü plastikmi mukavvamı işte onun adı neyse artık öyle yaptırırsın hatta direk camsız komple boş bile durabilir bence
Merve1192 Bence üstteki daha güzel ancak beşikte de ayakları yerden yüksek model seçerseniz temizlik açısından daha rahat olacaktir
Cennetulmeva seydaau ben daha bu ürünlere bakmak için çoook erkenim 13+1 🥰 ama camlılar çok tatlış yaa
seydaau Eğer camları söktürme niyetin varsa camsız başka markalardan bak çünkü camlılar camsızlarq göre daha pahalı maddi açıdan söylüyorum sen bilirisin tabide ☺️