Seydaaa hayır şekeri kontrol edebiliyorlar canım tansiyon gibi değil korkma. Ben daha kimseyi şekerden dolayı acil sezeryana aldıklarını görmedin. Sana diyet verirler şeker takibi yaparlar. Düşerse, diyetle devam ederler. Düşmezse insülin başlarlar. 40 olmazsa da 39 tahmini sezeryana alırlar. Dontorunla konuş bütün sorularını sor kendine stres yapma.