Ecenazece necati hocadan memnunum ama covid yuvası resmen!!!!! Bir kat aşağıda covid test sırası kaynıyor resmen ben ne yapacağım bilmiyorum ödüm kopuyor
Ecenazece Asln siz ne zamanadir gidiyorsunuz ben 12 haftaligim memnunmusunuz dogumuda mi burda dusunuyosunuz
Ecenazece Asln masallah siz bitirmişsiniz sag salim kavusun insallah.. ben yeni gitmeye basladim necati hoca iyi gibi sizce nasıl memnun kaldınız mı doğum için neler konuştunuz kendisi ile
Asln Ecenazece 30. Haftadan beri gidiyorum memnunum doğumu da orda düşünüyorum inşallah bi sıkıntı çıkmazsa
Asln Ecenazece amin inşallah cümlemiz için Doğum için hiç bişey demedi normal doğumu bekliyorum şuan memnunum yani Bİ sıkıntı olduğunda söylüyo anlatiyo iyi yani orda iki doktora dha muayne olmuştum onlrı beğenmedm