Canım bende özele gidiyordum, doktorum bana çatı muayenesi bile yapmadan bebeğin önden gidiyor sezaryeni öneririm dedi. Bende çok hazırlamıştım kendimi. Kalktım 2 farklı doktora daha gittim, 2’si de devlet hastanesindekilerdendi. Onlar bana 4,5 kg olana kadar normal doğum şansımız var dediler. Ben özel hastanedeki doktorumu bıraktım şimdi devlete gidiyorum. Normal doğum zahmetli bir iş, doktorlar o yüzden çok uğraşmak istemeyebilir, birde işin içine maddiyat giriyor tabi. Ben deneyeceğim normal doğumu, olmazsa zaten zorunlu sezaryene alırız diyor doktorum. Artık hayırlısı ama ben normal olması için elimden geleni yapmakta kararlıyım