Mamyyyyy Kızlar az önce tuvalete gittim peçeteye bir iki damla kan geldi 34+5 haftalık hamileyim gündüz kontrolüm vardı bir sorun yoktu şimdi neden kan geldi anlayamadım yaşayan ve ne olduğunu bilen varsa yardım edin napayım https://hizliresim.com/IfZk4L
heyecanlibiranne_ Mamyyyyy eğer doktorun özelse hemen bi mesaj at ve sor bence. Yarın da mutlaka bir görün derim. Doktorum bana kan gelmesi ve kahverengi lekenin iyi şeyler olmadığını söylemişti. Dikkatli ol lütfen 😔
Sahika8989 Mamyyyyy bana kalsa nisanin gelmis derim alttan muayne yoksa git hemen acile bekle acilman baslayabilir.
Dyguak Mamyyyyy acile git ama stres yapma bgn bnmde kanamam oldu şükür bebekle ilgili yada erken doğum riski yokmuş için rahat eder
merve90 İi bişey değil kan gelmesi yarın doktoruna ulaş hemen benimde 25.haftada geldi ilaçlarla tutıyolar bebeği şuan 34 haftalık oldum şükür eğer devam ederse hemen acile git
Mamyyyyy merve90 Serpil34 heyecanlibiranne_ Sahika8989 Dyguak Gece acil kadın doğuma gittim nts ye bağladılar birde açılma ve kan var mı diye kontrol ettiler bir sorun olmadığını söylediler başkada kan gelmedi o bir iki damla nasıl ve neden geldi anlamadım
Melektrgt Mamyyyyy bende 34+2 yim canım sabah kan gelmişti doktora gittim enfeksiyondan oldugunu söyledi ve fitil yazdı endişelenme :)