Ben ikili ve dörtlü yaptırdım şimdiki aklım olsa ikiliden sonra yalnızca detayliya girerdim. İkiside benim isteğimle yapıldı doktora sordum gerekli mi eğer birşey çıkarsa tedavisi varmı diye hayır dedi aldirmadiktan sonra bir tedavisi yok yalnızca riskleri öğrenmek icinmis. Yinede siz bilirsiniz için rahat olsun diyorsanız yaptırın.