Merhaba arkadaşlar nasilsınız acaba ben aysenur ikinci hamileligim bir kızım var iki bucuk yasinda 33 hafta 1 gunluk hamileyim dogumuma az kaldı etrafından ikinci sezeryanda dada aynı yerden kesiliyor diyorlar ve ikinci sezeryanda daha zor geciuomus bunu yasayan var mı acaba bende cok korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim