Mutluuyuvaa bende 10 haftalık gebeyim agustostan beri gobekten vuruyorum acımıyo ama bu aralar acıyo tabi karnım sertleştigi icin birde vururken baş parmaginla isaret parmaginin gobegini sıktır öyle vur belki daha az acır igne vurma tarzınada baglı mesela delik kısmı aşşagıda oldumu cok acimaz alkolü bol sür ozmanda acımıyo ben öyle yapıyorum bu arada alkolün kurumasina firsat vermeden vuruyorum korkmana gerek yok bence 😊