ArasisMom Sevgili Anneler ve Anne Adayları 🤗 Kullandığınız veya aldığınız memnun kaldığınız bebek arabasi marka ve modelleri neler acaba. Burada paylaşırsanız şuan alacak olan bizlere yardımcı olmuş olursunuz içinden çıkamadım bir türlü 🤗
Naimeismail001 ArasisMom bize hediye geldi 4 baby travel sistem kullanıyoruz memnunum tavsiye ederim ☺️
yagizefeninannesi ArasisMom joie litetrax 4 travel sistem, hem çok pratik kapanması açılması hem hafif hem çok kullanışlı, diğer traveller gibi değil 4 5 yaşına kadar kullanır, ben çok memnun kaldım öneririm, şuanda e bebekte indirimde pazar günü son
Toobah ArasisMom biz kraft sharp xb aldık çok memnunuz. Puset kısmı çıkınca takılan apartıyla birlikte kapanabilir olması cezbettti. Ve kapanınca diğer travel sistem bebek arabalarına göre daha az yer kaplıyor. Oldukça da hafif 😇
catlovers 261018 yok daha kullanmadım ama mağazada deneyerek aldım sürüşü kapanışı falan rahattı..inşallah pişman olmam🙏🏻