Cansuc231 Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım 157 cıktı değerim yüksek dedi tekrar yarın 100 ml icmemi istedi moralim çok bozuk 24+2 gebeliğim sizlerde böyle yaşayan varmi acaba
cennetinsusu Cansuc231 22 mayısta bende yaptırcam çok korkuyorum 😒😔 inşallah çıkmaz benim babamda vardı ablamda yeni çıktı şeker. Diğer ablamda da hamileliğinde çıktı o yüzden çok tedirginim 😳 ailede varsa baktırmak lazımmış 😟
SeyranErsoyoztrk cennetinsusu şeker hastalığı varsa doktoruna belirt bunu şeker yüklemesini yapmiyorlar krize sebeb oluyormuş Allah korusun
Msna Cansuc231 canım benmde dedemlerde halamlarda felan hep vardı ama kendi ailemde kimsede yok inşallah çıkmaz birşey
ayse6161 Şahsen doktorum banada söledi bayağı bi kararsız kaldım yaptirmama karari aldim .Doktor degiştim sonucunda seker fazla cıksa bile diyet veriliyormuş dikkat edilmesi gerekiyormuş vs ama tabiki yaptiran cok kisi var ☺Rabbim hepimize şifa versin☺