Cemrenur doğru kuzum 36.haftadan sonra yapıyolar muayeneyi Valla Rabbim öyle bi güç veriyo ki ben kan görsem bayılırdım ama Doğum gerçekten mucizevi bisey doktoruna güveniyorsan hic korkma bebişte çok yardımcı oluyo Yada epidural yaptirabilirsin çok daha mantıklı gibi 🥰🥰