Esrasn 12 haftalıkken kız gibi dediler detayli ultrasonda 14 +3 de kendi doktorum kız gibi dedi ama burda okudum değişen çok olmuş bu gidişimde soramiycam galiba doktora😄
Leylasultn Esrasn ben 12 haftalık iken kız denildi 28 haftalık iken sordum yine kız dedi 32 haftalık iken bir daha sordum kız dedi şuan 38 haftalığım yine kiz❣💓💃
Beyza_yzk Esrasn Canım zaten doktorun kız gibi dediyse sana tekrar gittiğinde söyler benimde kız gibi dedi 16 haftalık göstermedi sonra 19 da yüzde yüz kız dedi ama ben 21. Haftada detaylı ultrasonda görene kadar belirsiz gibi davrandım değişen oluyor diye
annepamuk ae3535 bu kadar erken belli oluyor mu. Bende 12+4 ’te ikili tarama için gideceğim cinsiyetten umudum yoktu
ae3535 Esrasn daha bu hafta basinda gittik. 12 yim. Aslinda doktor tahminde bulundugunda sata gore 11+0 dim ikili teste gittim ultrasond 11+4 cikti
Esrasn Seher112 heveslenip bir kaç parça bisi alıyorum içindende diyorum kız olmassa hediye veririm diye 😄
ae3535 Seher112 hadi ya sizin de cok erken belli olmus, ben de degisir mi acaba diye tereddut ediyordum, emin miydi doktorunuz ihtimal mi verdi
ae3535 Esrasn haha ben daha almadim doktor emin gibiydi ama nolur nolmaz dedim. Kan yenilemeye gore cinsiyet tahmini var ya o tuttu mu sizde ben de bir tek o tuttu
Seher112 ae3535 yüksek ihtimal verdi ama genede acelemiz yok kızda olsa sorun değil 14-16. Haftalarda en net söyleniyormuş
heyecanlibiranne_ haftada cinsiyet artık iyice belli oluyor. Bir de ben de iki kere detaylıya girdim ama birincisi 2’li tarama testi için yapılan detaylıydı. Asıl detaylı ultrason o değil tabi. 18-20. haftalarda yapılıyor. 35-40 dakika sürüyor. İşte onzaman da emin olmak için sorabilirsin 😊
Leylasultn Esrasn amin canım tüm annelerimiz sağlık ve sıhat ile bebelerini kucağına almayı nasip etsin ALLAH 🙏
heyecanlibiranne_ Esrasn kendi doktoruna her gidişinde sor istersen canım, ne var bunda 😊 ben detaylı da şey dedim 🤭 doktorum bana erkek dedi ama değişme durumu yok di mi demiştim 😂 değişmedi hiç çok şükür böyle devam bakalım 😊