Akg Var mı kendi isteği ile sezeryan olan lütfen biraz desteğe ihtiyacım var. Ben normal doğumu beceremezsem bebeğime bişi olursa diye korkuyorum hep bi kanalda oksijensiz kalma hikayeleri falan 😔 ne düşünüyorsunuz
Mervelsmet Akg bende öyle ya ıklamazsam diye hep korktum doktorumda kadın bende kendi isteğim ile sezeryan olmuştum doğumunu güzel hatirlamani istiyorum dedi ve sezeryana karar verdik salı günü sezeryana giricem ki zaten bebeğinin dönmeye niyeti yok makat geliş yani hem kendi isteğimle hem zorunlu ☺☺
Oykuaygun Akg bende baya erken ama sezeryana kayıyor aklım. Birkaç kişinin yorumunu okumuştum normal doğumda bebeklerinin koluna zarar gelmiş. Çok korkuyorum
cryingbaby Akg olmadim, ama istiyorum şuan çok erken tabi, ama benimde ilk gebeligim, doguma dair kötü hic bisey hatirlamak istemiyorum, hatta ve hatta genel anestezi istiyorum, o anlarinda gormesem olur, bir uyuyup bir uyanmak bide bakmissin bebek yaninda 🤪😌
Busrassmbrk34 Akg bende herkesin baskısına rağmen sezeryan doğum yaptım hemde normal doğuma çok çok müsait olmama rağmen doktorum bile çok istedi normal yap diye ama ben istemedim kimse umrumda değil yok sağlıklıymış doğalmış umrumda olmadı bende biliyorum herşeyi ama bu benim kararımdı ve il çocuğumu 7 sene önce sezeryan yaptım ikinciyide kısmetse 5 gün sonra🤗
Akg Mervelsmet ne güzel sizin bi bahaneniz var en azından. İçiniz rahattır Millet çok baskı yapıyor aayyyy keşke normal doğursan falan diye. Ama bnde güzel hatırlamak isterim.
Ipek0z Akg valla sen bakma millete benim de çok sağlam bir gerekçem var ama insanlar sanki çook biliyormuş doktordan daha uzmanmış gibi “bir şey olmaz yeaaa normal doğur sen bakma doktora” diyorlar 😒 tıka kulaklarını bak keyfine 😊😊
Mervelsmet Akg canım bebegim dönmüş olsa bile yine sezeryan isteyecektim çünkü bu benim doğum şeklim ben hariç hiç kimseyi ilgilendirmez ki sezeryan kolay bir şey değil bence yani güçlü anne ya da normal doğuran anne demek değil etraftaki insanlara bakma çünkü her zaman söyleyecek şeyleri olur ☺☺🙏🏻
Dyguklc Akg ya bu sizjn bebeginiz ve sizin karariniz buna kimse karisamaz nasil dogum yapmak isterswniz oyle yapin benimde suan icin bi engelim yok ama vende sezaryenle dogurmak istiyorum kim ne derse desin herseyi yasayacak olan sizsiniz ve kendiniz icin en dogru olani secin birakin milletin ya da en yakınlarınızin ne dedigini
Serrax Akg benim her şeyim normaldi çatım uygundu bebeğim başı dönüktü suyum geldi sancılarım geliyordu doktor bekleyelim dedi ama ben sezaryen istedim direkt beklemeden aldılar. Ben de ıkınamazsam diye korktum. Normal doğum anne için sezaryen de bebek için daha sağlıklı diye duydum. Bebeğimi riske atmak istemedim
Ipek0z Doktor bana mecbur sezaryen dedi ama ben zaten sezaryen olacaktım. Yani o sancıları çekmek, suyun gelmesi hele ki kesi olayı beni hep ürkütüyordu. O yüzden hep sezaryen olacam doğuracağım zaman diyordum ki mecburen olucam artık epilepsi var çünkü. Etrafımdaki herkes kendi isteği ile sezaryen oldu hastalıkları falan yoktu ve hiçbiri de keşke normal doğursaydım demedi sonradan yani rahat ol 👍🏼 tabi ki tercih meselesi ama bence yanlış bir tercih değil sezaryen 💁♀️ tabi bu benim fikrim…
Akg Ipek0z benim fikrim de öyle ama sanırım insanlardan çok etkilenen biriyim. Sanki normal doğum yapan kadın çok güçlü kadın mış gibi bi algı var millette🤷♀️ ve bi kınama gibi halleri var bu kararı o yüzden rahatsız oluyorum. Birde kilo veremezsin diyorlar bu doğru olabilir mi ve ne alakası var
Ipek0z Akg güç meselesi hakkında sezaryen olan birinden şöyle bir cümle duymuştum, o sezaryene kolay diyenler doğumdan sonraki ilk yürüyüşü bir denesin hangisi daha zor o zaman anlarlar. Gerçekten de sezaryende de zorluklar var yani. Kilo meselesi de evet sezaryende karın daha fazla kalıyormuş ama onunda çözümü var o da korse. Muhakkak korse almalısın medikallerde falan var öyle çookk pahalı olanlardan almana gerek yok ben medikalden almayı düşünüyorum. Doğumdan sonra ne kadar çabuk ve uzun süre takabilirsen o kadar iyi. Kuzenim 5 gün sonra falan takmıştı ve minicik göbeği kaldı korse sayesinde. Hemen toparlıyor vücudu o korse ama acılı oluyormuş ilk zamanlarında. Göğüs altından başlayıp kasıklara kadar olan modelden alıcam hani şu üzerinde bir sürü kopça olanlardan
NassLi Hamileliğimin başından beri. Hep sezeryan istedim. Soranlara da kadar vermedim dedim. Çünkü kimseyi bu konularda memnun edemiyorsun. Doğumun aklımda travma olarak kalmasını istemiyorum acikcasi. Evladının gelişi acılarla cihliklarla ona bir şey olavak korkusuyla geçmesini istemiyorum. Saçlarımı yapicam rimelimi surucem en güzel halimle karsilayacam evladımı. Allah izin verirse 24 Ekim’de planlı sezeryanm var. Şimdi soranalra doktorumla sezeryana karar verdik diyorum. 💙 Evlat senin evladın vucut senin. Karar senin. Kimseyi dinleme. .kulağını tıka. Sağlıcakla kucağına al insallah
Akg NassLi ay ne güzel yazmışsın valla aynı bende öyle hissediyorum çok mantıklı 👏 içim rahatladı bu arada 39+2 yim kızım her an gelmeden kesin kararı verip sezeryan randevusu almam lazım doktorum benim kararımı bekliyor her an gelebilir
Akg Ipek0z evet ama çok sert bi korse olmaması lazım diye biliyorum maksat toparlayıcı olması sanırım
Akg Mervelsmet haklısın aynen sırf millet için de kendimi strese sokmıycam. İçimin rahat ettiğini yapmam lazım. Psikoloji neyi kaldırıyorsa artık
Ipek0z Akg sert olması kısmıyla ilgili çok bilgim yok sadece kullanılması gerektiğini ve ucuz nerelerde olduğunu araştırdım🙈 ama doğum sonrası korseler standart değil midir?
Esra3334 Kendi isteğimle bende sezeryan oluyorum 20 gün sonra isteğe bağlı bu benim isteğim kimin ne söylediği inan umrumda değil şeninde umrunda olmasın bende ıkınamam başka birşey olur diye aklım çıkıyor sende kimseyi umursama ben öyle yapıyorum
NassLi Kiko en son düşüneceğim şey benm şu an. Ama bende korse Alicam. Ve en yakın zamanda takicam doğumdan sonra.
Ipek0z Akg medikalde doğum sonrası olduğunu belirtin muhakkak birkaç internet sitesinde de bu isimle satıldığını gördüüm