Omerve19 benim de 33+3 te ilk girdiğim nst de biri çok şiddetli 2 sancım çıktı. Doktorum önlem olarak serum verdirdi ve ciğer geliştirici iğne yaptırdı. Bir de nidicard hap 6 saat arayla günde 4 tane kullanıyorum pazar günü bırakmış olacağım. Doktorum hiçbir şey yapmayacaksın yatacaksın dedi. 2 hedefimiz var, biri bebeğin 2500kg olması diğeri de 36. Haftaya gelmek dedi. O günden beri bol bol yattım, evde neredeyse hiçbir iş yapmadım, yaparsam da çok dikkatli ve yavaş hareketlerle kendimi yormadan yaptım. Çok şükür bugün itibariyle 36 haftalık olduk. Sana tavsiyem kendini hiç yorma zorlama yat yatabildiğin kadar 🙏🏻