melekkizim_00 Kızlar catlatma iğnemin 12. Günü bugun ama ayni adet olacakmisim gibi agri basladi bu aksamuzeri ne dersiniz oldu mu yoksa yine kirmizilar mi geliyor😔🤲
Dilek0809 melekkizim_00 inşallah bebiştir canım ben de bekliyorum 7.gün bugün test yapacak mısın bekleyecek misin? Bu Arada gebelik belirtisi de adetle aynı test yapmadan maalesef emin olamıyoruz
Dfn42 melekkizim_00 ben adet ağrıları yaşamıştım farklı olarak göğüs hassasiyetim vardı idrarda çok silik çıktı kanda netleşti
Kmndas melekkizim_00 bende 2. Hamileliğimde o kadar emindim ki adet olacağıma eşime dedim bu ay tutmadı her an adet olcam yanımda ped el geziyordum sürekli tuvalete gidip bakıyodum niye gelmedi diye düşünüyordum meğer hamileymişim gecikince test yaptım öyle anladım inşallah senin de öyledir canım
Dilek0809 melekkizim_00 ben ilk gebeliğimde adet olacağıma o kadar emindim ki doktorum artık sen hamilesin diye unut adet olmayı diye kızmıştı bana 😅 ama yazdığım gibi adetle aynı belirti
melekkizim_00 Dilek0809 valla yapmayacağım sanırım ya bilmiyorum eşim hiç yapmam taraftarı değil, üzülmemi istemiyor, bekle diyor birde kimyasal geçmişimiz var yine onun stresini yaşayacağız bekle sabret diyor sanırım bekleyeceğim 😔🤲