Gd1992 evet pahalı ama şampuan çok uzun süre gidiyor yağda öyle uzun gidiyor bende değer alın 3 buçuk ay oldu yağ 2-3 kullanımlık kaldı ve ben 40 çıkana kadar hergün yıkadım bide arada yağı kendi yüzüme de sürdüm yani baya gidiyor hemde katkı maddesi yok